Het zijn de mensen die het verschil maken. Ook bij LocalGames. We stellen ons graag aan je voor!

Joep Bos-Coenraad

Functie

Lead Developer

Achtergrond

Na het afronden van twee studies, informatica en scheikunde, werkte Joep vier jaar als academisch onderzoeker naar zonnecellen aan de Radboud Universiteit op een Europees project. Tijdens zijn studie bekleedde Joep diverse bestuurs en medezeggenschapsfuncties, en als onderzoeker was hij onder andere vice-voorzitter van de centrale ondernemingsraad van de universiteit.

Eind 2016 startte Joep zijn eigen onderneming, waarmee hij met moderne middelen betere oplossingen wil bieden voor klassieke uitdagingen, er is namelijk zoveel dat leuker en efficiënter kan!

Joep is een duurzame idealist, wat zich in zijn werk uit in een sterke overtuiging voor open standaarden. LocalGames worden daarom ontwikkeld met open HTML5 technieken, zodat ze zowel op PC’s (e.g. Linux, Windows en Apple) als op mobiele apparaten (smartphones en tablets) probleemloos draaien.

Inspiratie

Don’t waste your time on jealousy. Sometimes you’re ahead, sometimes you’re behind. The race is long and, in the end, it’s only with yourself. – Mary Schmidt, 1997


Silvia van Uden

Functie

Fotograaf

Achtergrond

Als bedrijfsfotograaf richt Silvia zich voornamelijk op evenement- en bedrijfsreportages. Sectoren waar zij veel voor werkt zijn zorg, welzijn en onderwijs. Hier combineert zij haar affectie voor sociaal werk met haar passie voor fotografie. Naast deze niche richt ze zich op gedreven ondernemers die meer zichtbaar willen worden voor hun klanten. De spotlight, dat is wat zij verdienen!

Daarnaast richt Silvia zich op vernieuwing in deze technisch slimme maatschappij. Het vak als fotograaf verandert snel. De mobiele camera’s worden steeds beter en de ondernemers nemen zelf geavanceerde camera’s in de hand. Daarom traint ze bedrijven via online trainingen om zélf effectieve bedrijfsfoto’s te maken voor hun social media. En in dit kader van vernieuwing past de LocalGame natuurlijk perfect. Een geheel nieuwe manier van het creëren van online zichtbaarheid voor organisaties. Hier komen vernieuwing en fotografie; online en interactief samen!

Als fotograaf is Silvia een verbinder tussen klant en bedrijf. Meer informatie over Silvia vind je op haar website: Fotografie Flow-S.


Anne Kester

Functie

Marketing game research

Achtergrond

Als student had Anne uiteenlopende passies. Ze vond het leuk om naar festivals te gaan, om veel mensen te ontmoeten, om met de NS door heel Nederland te crossen, of om culinair te experimenteren met gerechten. Maar… één van die passies heeft ze pas veel later ontdekt: de passie voor online marketing.

In April 2016 is Anne begonnen als Digital Marketing Stagaire bij L’oréal Benelux. Een hele uitdaging voor iemand die relatief onbekend was met digitalisering. Na diverse cursussen en een specialisatie in haar master te hebben gevolgd durft ze te stellen dat ze er nu middenin zit!

Digitale marketing omvat vele onderwerpen. Een recente ontwikkeling op dit gebied is Gamification. Het inzetten van spelelementen voor non-game doeleinden. Op dit moment zijn onderzoekers bezig om de effecten van Gamification in kaart te brengen. Er is al bekend dat Gamification kan zorgen voor extra betrokkenheid bij klanten door het leveren van emotie en belevenis. Ook wordt het geprezen als een effectieve manier om bedrijfswaardes over te brengen op klanten. Anne is gegrepen door dit onderwerp en heeft er daarom voor gekozen om binnen dit domein af te studeren. Zo onderzoekt ze momenteel wat het effect van de LocalGame voor Wijkplaats BUUR is op de gebruiker.

Inspiratie

Pleasure in the job puts perfection in the work – Aristoteles


Maikel Verkoelen

Functie

Illustrator

Achtergrond

Maikel is eigenaar van een illustratief ontwerp bureau: StudioMIK.

Hier kun je terecht met al je mogelijke ideeën voor een illustratie, strip, cartoon, visual of zelfs een workshop. StudioMIK probeert zich niet vast te bijten in één stijl van illustreren, maar gaat op zoek naar de meest geschikte illustratiestijl voor jouw doelgroep.

Zo weet je zeker dat jouw boodschap je doel bereikt!

Inspiratie

It’s not denial. I’m just selective about the reality I accept. – Bill Watterson